Czy strona internetowa jest naprawdę potrzebna Twojej firmie?

Powszechnie uważa się, że strony internetowe wykorzystywane są w celu prowadzenia działalności gospodarczej, a agencje marketingowe w kółko usiłują wpoić potencjalnym klientom, że jest to podstawa wizerunku firmy, bez której marce będzie bardzo ciężko osiągnąć sukces. “Strona internetowa zwiększy wyniki sprzedażowe Twojej firmy.”, “Dzięki odpowiedniej optymalizacji strony zwiększy się zasięg dostępu do klientów.”, “Błędy na stronie internetowej mogą negatywnie oddziaływać na potencjalnych klientów”-znajome hasła, prawda? Agencje marketingowe powtarzają to jak mantrę.

I mają rację! Strona internetowa rzeczywiście ma realny wpływ na wyniki sprzedażowe i niezmiennie od wielu lat jest wizytówką każdej firmy. I tak, odpowiednia optymalizacja strony zwiększa jej widoczność i pomoże dotrzeć do większej ilości osób. ALE, tylko odpowiednio zbudowana strona tak działa. Błędy na stronie internetowej lub sklepu internetowego mogą przyczynić się do rezygnacji użytkowników z zakupu produktów i opuszczenia witryny, a w konsekwencji do wyboru oferty konkurencji, która takich błędów na swojej stronie internetowej nie posiada. Dobrze wykonana strona musi nie tylko cieszyć oko czytelników, ale także w przystępny sposób dostarczać informacji i wyróżniać się na tle konkurencji. W czasach, w których handel przeniósł się do sieci, do której dostęp ma już właściwie każdy, dobrze zaprojektowana i zaprogramowana strona to dźwignia transakcji. Co więcej, tworzenie strony internetowej już nie ogranicza się do wyświetlania jej w wyszukiwarce na monitorze komputera, sukcesywnie przenosimy się na urządzenia mobilne, które zawsze mamy pod ręką. Dlatego wygodne korzystanie z aplikacji mobilnych to podstawa i konsumencka należność. I choć jest to fundament i niepisana reguła na sukces sprzedażowy to stanowi większe wyzwanie dla projektantów stron internetowych, ponieważ wymaga zastosowania dodatkowych funkcji oraz stworzenia i dopracowania kilku różnych wersji widoku.

Doświadczeni webdesignerzy, tacy jak PROMOznawcy, doskonale wiedzą jak poradzić sobie z takimi wyzwaniami, dlatego zamiast samodzielnie podejmować się tak złożonego zadania, warto rozważyć zlecenie je agencji interaktywnej, która się w tym specjalizuje i zrzucić tak dużą odpowiedzialność na ich barki. PROMOznawcy to specjaliści, którzy swoją znajomość psychologii marketingu i zamiłowanie do nowości technologicznych przeleją na Twoją responsywną stronę internetową. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu wiedzą jakich błędów unikać, jak błędy naprawiać i jak powinna działać prawidłowo zbudowana witryna. Wykwalifikowana i zgrana kadra mając świadomość wszelkich zasad marketingowych oraz faktu, że konkurencja nie śpi, poprowadzi Twoją stronę wdrażając działania prowadzące do jej stałego rozwoju.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.