Jak obniżyć ciśnienie krwi domowym sposobem ?

Zbyt wysokie ciśnienie we krwi  dotyczy wieli ludzi. Ich liczba wzrasta bo współczesny tryb życia temu niestety sprzyja. A co powoduje te skoki ciśnienia?  Zła dieta, brak aktywności fizycznej, otyłość,  ale też uwarunkowania genetyczne. Oczywiście jeśli jest to wada genetyczna to stosujemy odpowiednie leki które zwalczają zbyt wysokie ciśnienie. Jednak gdy nie ma to podłoża dziedzicznego to skorzystaj z kilku wskazówkę. Istnieje kilka naturalnych produktów jakie dała nam matka natura, które pomogą ci w skokach ciśnienia.

– Ocet jabłkowy – pomaga w ciągu kilku minut. Jego codzienne spożywanie może  zmniejszyć ilość momentów kiedy ciśnienie się podwyższa.  Jedni uważają, że udało im się odstawiać nawet  dotychczas zażywane farmaceutyki.

– Czosnek – na surowo, albo pod postacią  tabletek. Tutaj minusem będzie zapach po zjedzeniu czosnku. Jedząc regularnie czosnek w potrawach także zmniejszysz ryzyko skoku ciśnienia.

– Pieprz Cayenne – dodawany do potraw.

– Nasiona lnu –  zmielone lub oleju z nasion lnu. Ponadto zawierają kwasy Omega-3. są dobrym rozwiązaniem dla  tych, które nie przepadają za rybami.

– Sok z Marakui – podobno nie tylko obniża ciśnienie  lecz także dodaje energii.

– Jako, że zła dieta jest głównym powodem podwyższonego ciśnienia to warto po prostu zgnić dietę. Unikać tłustych potraw, dań solonych, czy nadmiernie słodkich. Wprowadź do diety

kwasy tłuszczowe Omega 3 , gdyż te od wieków wiadomo, że działają korzystnie na ciśnienie. Wprowadź też  banany bogate w magnez i potas. Tak sami szparagi, awokado, pestki dyni.

Zamień niezdrową żywność w pełnowartościowe produkty a ciśnienie samo się unormuje.

– Może wydawać się to zaskakujące, ale  naturalnym sposobem na obniżenie ciśnienia jest posiadanie zwierząt w domu i spędzanie z nimi czasu. Mają one naturalną zdolność która działa na człowieka uspokajająco. Badania wykazały,  iż ci którzy spędzają więcej czasu ze zwierzętami, rzadko zapadają na schorzenia związane z ciśnieniem.

– Naturalną metodą będzie również zwiększenie aktywności. Zacznij się ruszać, ćwiczyć, spacerować, biegać itp. Być może zimą pogoda nie zachęca ale warto się przełamać i dać coś od siebie zdrowiu.

Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *