Dziel się doświadczeniem z innymi, czyli własny blog o makijażu

Stworzenie prywatnego bloga na publicznie dostępnej, darmowej platformie, to współcześnie żaden problem. Jeśli Twoim zdaniem posiadasz wiedzę, a przy okazji masz chęć, by podzielić się z innymi użytkownikami sieci własnym doświadczeniem oraz wiedzą, prywatny blog o makijażu stworzysz w dosłownie kilka minut. Wystarczy chwytliwa nazwa nawiązująca do tematyki, jaką będziesz się zajmować, wybór odpowiedniego szablonu i stylu bloga i na początek garść ciekawych materiałów, którymi zachęcisz do regularnych odwiedzin potencjalnych odbiorców – znajomych, a także inne osoby, które przez przypadek zajrzały na Twoją stronę.

W przypadku blogów o makijażu, takimi chwytliwymi materiałami będą przede wszystkim filmiki wideo, najlepiej takie nagrane przez Ciebie osobiście. W ten sposób stworzysz wartościową i unikalną treść, która przez samą swoją oryginalność będzie posiadała wartość dodaną – taką stronę będzie zdecydowanie łatwiej w przyszłości pozycjonować. Unikalny materiał z oczywistych względów jest również najlepszym sposobem na przyciągnięcie uwagi osób szukających określonych treści. Gdy tworzymy unikalny blog o makijażu, najlepiej będzie zamieszczać w nim materiały o kosmetykach poprawiających urodę, a także prezentować własne sposoby i triki na wykonanie profesjonalnego makijażu – taki materiał z pewnością zwróci na siebie wagę i przyciągnie na bloga kolejne osoby.

Jeśli blog o makijażu ma mieć charakter bardziej komercyjny, na przykład stanowić atrakcyjny dodatek do oferty sklepu internetowego zajmującego się sprzedażą kosmetyków, zamiast zakładania strony na darmowej platformie, warto zainwestować we własną domenę oraz indywidualnie przygotowany szablon. Dzięki temu blog będzie jeszcze bardziej atrakcyjny dla potencjalnych odbiorców, a tym samym w pełniejszy sposób spełni powierzoną mu funkcję promocyjno-informacyjną.

Ciekawym rozwiązaniem dla osób prowadzących blogi o makijażu lub kosmetykach, a także dla samych sklepów, które zajmują się sprzedażą tego typu produktów, jest nawiązanie współpracy pomiędzy tymi podmiotami. Dla tych pierwszych jest to okazja do wypróbowania nowych produktów kosmetycznych za przysłowiową złotówkę. Dla tych drugich jest to doskonała okazja na wypromowanie swojej marki i dotarcie do nowych klientów. Korzyści mogą być zatem obopólne. W przypadku blogerek/blogerów trzeba jednak zawsze pamiętać o własnej wiarygodności – w końcu tylko dzięki temu prowadzony przez nas blog ma szansę na sukces, a więc zainteresowanie jak największej liczby odbiorców.

Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *