Gadżety firmowe dla fanów – konkurs

brelokiObecne Social Media wymagają od administratorów wszelakich profili: czujności, błyskotliwości i ogromnego zasobu pomysłowości. W nowych ideach promowania firmy w kanałach społecznościowych ogromne znaczenie mają gadżety firmowe. Social Media Ninja posłuży się nimi w odpowiedni sposób. Zaangażuje fanów, rozda prezenty i wszyscy będą zadowoleni.

Pierwszym, drobnym gadżetem, o którym można pomyśleć będąc administratorem profilu w mediach społecznościowych, to np. breloki. Wyprodukowanie dużego nakładu w stosunku do ceny jest bardzo opłacalne, dzięki czemu można mieć naprawdę spory zasób nagród i stworzyć bardzo angażujący konkurs, w którym zachęci się do ludzi do aktywności na prowadzonych profilach. Jeżeli jakieś breloki pozostaną na stanie, warto je schować na okres targów, wystaw i różnych stoisk, wtedy na pewno przydadzą się, ponieważ ludzie mimo iż mówią, że nie lubią firmowych gadżetów, to i tak je chomikują.

Kolejnym pomysłem, na prezenty firmowe dla fanów jest odzież reklamowa. Nie musi kojarzyć się z badziewnymi koszulkami, z których robi się ścierki lub wyrzuca się w kąt i dawno o nich zapomina. Można zaproponować oryginalne bluzy z zabawnymi hasłami, a firmować bluzy w miejscu, które nie będzie rzucać się w oczy. Fani na pewno to docenią! Dodatkowo, kiedy koszulki projektują osoby lubiące profil w mediach społecznościowych, podwójnie wpływa to na wizerunek firmy, która zyskuje w oczach zwykłych ludzi – staje się dla nich bardziej przystępna i otwarta na ich pomysły! Jest też większe prawdopodobieństwo, że jeżeli sami bardzo zaangażują się w konkurs dla nich, to później prezenty, jakie otrzymają będą lepiej zapamiętane i będą o nich mówić! Marketing szeptany gwarantowany!

Szalonym pomysłem i oryginalnym prezentem są ręczniki reklamowe., które wielu kojarzą się z nieudanymi prezentami ślubnymi. Jednak, o ile firma zajmuje się sprzedażą lub oferowaniem usług powiązanych ze skojarzeniami z czystością, higieną, pielęgnacją ciała i relaksem, to śmiało możemy zaproponować takimi osobom prezenty w postaci ręczników reklamowych. Należy tylko pamiętać, aby nazwa firmy nie zajmowała 90% powierzchni materiału, ponieważ ręcznik skończy jako szmata.

Jeżeli Twoim zadaniem jest zbudowanie zaangażowania fanów w internetowej społeczności, to zdecydowanie powinieneś postawić na konkursy. Aby one były atrakcyjne dla Twojej grupy odbiorców postaraj się o odpowiednie nagrody. Przejrzyj prezenty firmowe w www.redbird.pl i zastanów się, czy któryś z nich mógłby być idealny dla profilu Twojej działalności.

Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *