Pokaż mi swój towar!

Im dłużej żyjemy, tym większymi konsumentami jesteśmy. A dzięki różnorodności oferty produktowej stajemy się coraz bardziej świadomi, a co za tym idzie wymagający w stosunku do producentów, a także sprzedawców. Dlatego w wielu sklepach oraz cukierniach coraz częściej pojawiają się witryny chłodnicze, w których możemy zobaczyć to, co za chwilę zjemy!

Witryny chłodnicze pozwalają na ekspozycję żywności oraz różnych produktów tak, by klienci mieli większą świadomość tego, co zaraz kupią. W wielu sklepach jest to również zachęta do tego, by kupić jeszcze jakiś dodatkowy produkt. W cukierniach oraz kawiarniach wiele razy zdarzyło się przecież, że oprócz ciastka wzięliśmy również jeszcze kawałek innego lub dodatkowego pączka. Witryny chłodnicze(http://www.ladex.com.pl/products-list-25-0.html) mają zdecydowanie zadanie marketingowe! Główną funkcją witryn jest oczywiście chłodzenie produktów, czyli utrzymywanie je w stałej temperaturze od 10 do 0 stopni Celsjusza. Zdecydowanym plusem witryn w sklepach oraz cukierniach jest fakt, że podczas ciepłych pór roku są one atutem dla wielu sprzedawców, ponieważ produkty nie psują się tak szybko.

3400634622_840f11ac2c

Witryny chłodnicze możemy podzielić ze względu na sektor, w jakim odnajdują swoje zastosowanie. Pierwszym rodzajem są witryny cukiernicze, o których już wspominaliśmy. Mają za zadanie przechowywać, a jednocześnie prezentować wyroby, od których nie będziemy mogli oderwać oczu! Ciasta, desery i torty eksponowane w takich witrynach z pewnością przyciągną niejednego smakosza! Pod względem technicznym można zazwyczaj wyregulować kąt nachylenia oraz położenia półek. Na wyposażeniu mogą być również uchylne ściany. Witryny gastronomiczne, to taki rodzaj witryn chłodniczych, które sprawdzą się przy przechowywaniu wędlin, surówek czy nabiałów. Ostatnim rodzajem są witryny farmaceutyczne, w których przechowuje się leki aptekach, a dzięki przeszklonych drzwiczkom można szybko znaleźć odpowiedni produkt.

Przy wyborze witryny chłodniczej dobrze jest kierować się rozmiarem oraz pojemnością. Warto przemyśleć, gdzie zostanie ona postawiona, ile produktów chcemy w niej przechowywać oraz na jakie zużycie prądu możemy sobie pozwolić. Zdecydowaną zaletą jest to, że producenci tych urządzeń umożliwiają budowę modułową, czyli z daną witrynę będziemy mogli w przyszłości poszerzyć o jakiś inny moduł.

Jeżeli stoisz przed wyborem witryny chłodniczej, to dobrze zastanów się, gdzie chcesz ją trzymać i co będziesz w niej eksponował. Jeżeli mają ją oglądać klienci, to dobrze, aby zwrócić uwagę również na jej estetykę wykonania, dzięki czemu spełniać ona będzie swoje marketingowe funkcje.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *