Zakupy w sieci

O tym, że kobiety lubią wydawać pieniądze wiadomo już nie od dzisiaj, podobnie jak nie od dzisiaj wiadomo, że jest to dla nich swego rodzaju rozrywka i sposób na poprawę humoru. Mężczyźni zazwyczaj zajmowali nieco bardziej sceptyczne stanowisko w kwestii zakupowego szaleństwa, jednakże od kilkunastu lat statystyki na tym polu, zaczynają wskazywać stopniowe wyrównywanie się ilości produktów tak zwanej drugiej potrzeby zakupywanych przez przedstawicieli obu płci. Jak się okazuje odpowiedzialność za to ponoszą najlepsze sklepy internetowe.

Po prostu lenistwo

Okazuje się, że główną zaletą zakupów za pośrednictwem sieci, przynajmniej dla mężczyzn, jest specyfika zakupów realizowanych bezpośrednio z domu, bez konieczności długotrwałego przemierzania galeryjnych korytarzy i salonów. Możliwość spokojnego wyboru towaru z poziomu krzesła przed komputerem to niewątpliwie cecha nie tylko najlepszych sklepów internetowych, ale ogólnej koncepcji zakupów internetowych. W przypadku kobiet, możliwość dotknięcia towaru i w całej rozciągłości, bardziej organoleptyczny z nim kontakt, stanowi w większym stopniu o satysfakcji z zakupów. Panie znacznie częściej muszą „uwierzyć na własne oczy”, aniżeli panowie, dla których zdjęcie zamiennika przedstawione w sklepie internetowym jest zazwyczaj wystarczająco satysfakcjonujące, aby mogli dokonać wyboru towaru.

Aura zakupów

Szczurza gonitwa będąca domeną XXI wieku sprawia jednak, że zakupy przez internet stają się coraz bardziej dominującą formą robienia sprawunków. Brak czasu spowodowany pracą i obowiązkami, a także łatwość, z jaką możemy wyszukać najbardziej nawet nietypowe produkty za pośrednictwem sieci sprawia, że coraz więcej osób wybiera tą właśnie formę zakupów. Najlepsze sklepy internetowe wychodzą zaś klientom naprzeciw, prezentując produkty za pomocą kilkunastu nawet zdjęć, wspartych obszernymi opisami oraz opiniami wcześniejszych nabywców na temat towaru, szybkości realizacji oraz obsługi. Wszystko to ma na celu zwiększenie zainteresowania i przede wszystkim wiarygodności, która zachęcić ma do dalszego korzystania z ich usług. Nie ma w końcu nic prostszego aniżeli kliknięcie kilka razy i zamówienie produktu, który w przeciągu kilku dni zostanie dostarczony bezpośrednio pod drzwi naszego domu. Właśnie ta łatwość i szybkość powoduje jednak, że stosunkowo często dokonujemy zakupów produktów drugorzędnych, nie myśląc o ich utylitarności. Okazuje się zatem, że kobiety mają w kwestiach zakupów rację, a zakupy to nie tylko obowiązek ale również przyjemność.

Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *