Categories: Reklama

Gadżety firmowe dla fanów – konkurs

Obecne Social Media wymagają od administratorów wszelakich profili: czujności, błyskotliwości i ogromnego zasobu pomysłowości. W nowych ideach promowania firmy w kanałach społecznościowych ogromne znaczenie mają gadżety firmowe. Social Media Ninja posłuży się nimi w odpowiedni sposób. Zaangażuje fanów, rozda prezenty i wszyscy będą zadowoleni.

Pierwszym, drobnym gadżetem, o którym można pomyśleć będąc administratorem profilu w mediach społecznościowych, to np. breloki. Wyprodukowanie dużego nakładu w stosunku do ceny jest bardzo opłacalne, dzięki czemu można mieć naprawdę spory zasób nagród i stworzyć bardzo angażujący konkurs, w którym zachęci się do ludzi do aktywności na prowadzonych profilach. Jeżeli jakieś breloki pozostaną na stanie, warto je schować na okres targów, wystaw i różnych stoisk, wtedy na pewno przydadzą się, ponieważ ludzie mimo iż mówią, że nie lubią firmowych gadżetów, to i tak je chomikują.

Kolejnym pomysłem, na prezenty firmowe dla fanów jest odzież reklamowa. Nie musi kojarzyć się z badziewnymi koszulkami, z których robi się ścierki lub wyrzuca się w kąt i dawno o nich zapomina. Można zaproponować oryginalne bluzy z zabawnymi hasłami, a firmować bluzy w miejscu, które nie będzie rzucać się w oczy. Fani na pewno to docenią! Dodatkowo, kiedy koszulki projektują osoby lubiące profil w mediach społecznościowych, podwójnie wpływa to na wizerunek firmy, która zyskuje w oczach zwykłych ludzi – staje się dla nich bardziej przystępna i otwarta na ich pomysły! Jest też większe prawdopodobieństwo, że jeżeli sami bardzo zaangażują się w konkurs dla nich, to później prezenty, jakie otrzymają będą lepiej zapamiętane i będą o nich mówić! Marketing szeptany gwarantowany!

Szalonym pomysłem i oryginalnym prezentem są ręczniki reklamowe., które wielu kojarzą się z nieudanymi prezentami ślubnymi. Jednak, o ile firma zajmuje się sprzedażą lub oferowaniem usług powiązanych ze skojarzeniami z czystością, higieną, pielęgnacją ciała i relaksem, to śmiało możemy zaproponować takimi osobom prezenty w postaci ręczników reklamowych. Należy tylko pamiętać, aby nazwa firmy nie zajmowała 90% powierzchni materiału, ponieważ ręcznik skończy jako szmata.

Jeżeli Twoim zadaniem jest zbudowanie zaangażowania fanów w internetowej społeczności, to zdecydowanie powinieneś postawić na konkursy. Aby one były atrakcyjne dla Twojej grupy odbiorców postaraj się o odpowiednie nagrody. Przejrzyj prezenty firmowe w www.redbird.pl i zastanów się, czy któryś z nich mógłby być idealny dla profilu Twojej działalności.

doktor

Share
Published by
doktor

Recent Posts

Coroczny przegląd kampera.

Trwające wakacje sprzyjają tworzeniu planów urlopowych. Niesłabnącą popularnością cieszą się wyjazdy kamperem. Taka wycieczka to…

2 lata ago

Tarot online

Losowanie kart Tarota jest formą wróżenia, która wykorzystuje talię 78 kart, z których każda ma…

2 lata ago

Księga snów – gdzie znaleźć najlepszą?

Sny wiążą się z naszą podświadomością i często tłumaczymy sobie ich nieraz absurdalne treści zmęczeniem,…

3 lata ago

Bajki w kinie czy na platformie?

Decydując się na spędzenie wspólnego czasu z dziećmi oglądając bajki to świetna alternatywa na deszczowe,…

3 lata ago

Czy strona internetowa jest naprawdę potrzebna Twojej firmie?

Powszechnie uważa się, że strony internetowe wykorzystywane są w celu prowadzenia działalności gospodarczej, a agencje…

3 lata ago

Znak zodiaku Waga

Waga zodiak Waga jest siódmym z kolei znakiem zodiaku i należą do niej osoby urodzone…

5 lat ago